Κενά, συγχωνεύσεις, υπεράριθμα τμήματα καταγράφονται στα σχολεία του Β. Έβρου από τη Β ΕΛΜΕ

Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 18 Σεπτεμβρίου, 2024 11:28

Κενά, συγχωνεύσεις, υπεράριθμα τμήματα καταγράφονται στα σχολεία του Β. Έβρου από τη Β ΕΛΜΕ

Προβλήματα λειτουργίας στα σχολεία της περιοχής και στον χώρο ευθύνης της στον Βόρειο Έβρο κατέγραψε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η Β ΕΛΜΕ Έβρου

Αρχικά αναφορικά με την κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό η Β ΕΛΜΕ Έβρου την χαρακτηρίζει “τραγική” καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από τις σχολικές μονάδες, τα κενά καταγράφονται ως εξής:
– 1192 ώρες συνολικά στη Γενικής Εκπαίδευση
143 ώρες στην Ειδική Αγωγή
137 ώρες σε Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.
5 κενά στην παράλληλη

Ακόμα η Β ΕΛΜΕ ανέφερε την συγχώνευση τμημάτων κατεύθυνσης Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στην Γ Τάξη στο 1ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας και στο ΕΝΕΕΓΥΛ Ορεστιάδας την πρόταση για λειτουργία 2 τμημάτων στην Α Γυμνασίου, με θετικές εισηγήσεις από τους αρμόδιους φορείς.

Swiss Approval

Παρά τη μείωση του αριθμού των μαθητών, λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας και της συνεχούς πίεσης από τις προϊστάμενες αρχές, έχουμε λειτουργία αρκετών τμημάτων στην περιοχή μας, με αριθμό μαθητών περί τους 27. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα λειτουργήσουν τμήματα ακόμα και με 29 μαθητές!” αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Τέλος καταγράφεται πως στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, δε λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές και καταστρατηγείται η σχετική νομοθεσία ( άρθρο 11 – Νόμος 4452/2017 – Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Μετά την 58/11 09 2024 ανακοίνωσή μας ( https://b-elme-evrou.blogspot.com/2024/09/2024-25.html ) για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, παρουσιάζουμε αναλυτικά τα επείγοντα προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων μας.

Το ΥΠΑΙΘΑ επαίρεται για «κανονικότητα» στα σχολεία και σπεύδει να ανακοινώσει προσλήψεις για το ψηφιακό φροντιστήριο, καταπατώντας κάθε έννοια ηθικής και δικαίου στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών. Η πραγματικότητα όμως είναι εντελώς διαφορετική. Για άλλη μια σχολική χρονιά, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δέχονται δριμύτατη επίθεση.

1.                  Η κατάσταση στην ακριτική μας περιοχή, στο χώρο ευθύνης της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ ( Γ/σιο Λαβάρων έως Γ/σιο και ΓΕ/Λ. Δικαίων) όσον αφορά την κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό είναι τραγική! Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέξαμε από τις σχολικές μονάδες, τα κενά καταγράφονται ως εξής:

1192 ώρες συνολικά στη Γενικής Εκπαίδευση

143 ώρες στην Ειδική Αγωγή

137 ώρες σε Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.

5 κενά στην παράλληλη

Αναλυτικά:

Γενική Εκπαίδευση

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣΩΡΕΣ
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ87
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ227
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ103
ΠΕ04 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)105
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΩΝ29
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ74
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ13
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ27
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ30
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ12
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ47
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ73
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ5
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ115
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ107
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ77
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ29
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ28
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΤΕΧΝ4
ΣΥΝΟΛΟ1192

Ειδική Αγωγή ( συμπεριλαμβάνονται και τα Τ.Ε. των σχ. μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης)

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣΩΡΕΣ
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ9
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ67
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ14
ΠΕ04 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)16
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ1
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ2
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ12
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ7
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 10
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)2
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)1
ΣΕΠ2
ΣΥΝΟΛΟ143
ΕΒΠ ΔΕ01 (Ειδικό Βοηθητ.Προσωπικό)25
ΠΕ21 Λογοθεραπευτών25
ΠΕ22 Επαγγελματικών συμβούλων25
ΠΕ23 Ψυχολόγων 
ΠΕ 25 Σχολικός Νοσηλευτής37
ΠΕ28 – Φυσικοθεραπευτών 
ΠΕ 29 Εργοθεραπευτών 
ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών25
  
ΣΥΝΟΛΟ137

2.    α. Με απόφαση της ΔΔΕ ΕΒΡΟΥ, έχουμε συγχώνευση τμημάτων κατεύθυνσης Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στην Γ Τάξη στο 1ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας, ενέργεια η οποία υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

β. Στο ΕΝΕΕΓΥΛ ΟΡΔΑΣ έχουμε πρόταση για λειτουργία 2 τμημάτων στην Α Γυμνασίου, με θετικές εισηγήσεις από τους αρμόδιους φορείς. Αναμένουμε από την Π.Δ.Ε Α.Μ.Θ. τη σχετική εγκριτική απόφαση.

3.    Παρά τη μείωση του αριθμού των μαθητών, λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας και της συνεχούς πίεσης από τις προϊστάμενες αρχές, έχουμε λειτουργία αρκετών τμημάτων στην περιοχή μας, με αριθμό μαθητών περί τους 27. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα λειτουργήσουν τμήματα ακόμα και με 29 μαθητές!

4.    Στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, δε λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές και καταστρατηγείται η σχετική νομοθεσία ( άρθρο 11 – Νόμος 4452/2017 – Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Απαιτούμε:

1. Άμεση κάλυψη όλων των κενών στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων.

2. Άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. .Άμεση έναρξη λειτουργίας των Ζ.Ε.Π. χωρίς περικοπές.

3. Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛΓυμνάσια και σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

4. Πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.

5. Πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών.

Αγώνας για ένα πραγματικά Δημόσιο, Δωρεάν, Δημοκρατικό σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών!


Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 18 Σεπτεμβρίου, 2024 11:28
Swiss Approval

Ράδιο Έβρος TV